5 תשובות
ברור אהובה.
תלכי עם משהו טעים, ואוזניות (מוזיקה)
לא תתחרטי.
תלכי עם משהו טעים, ואוזניות (מוזיקה)
לא תתחרטי.
בטח, וקחי אוזניות.
תהני
תהני
ברטר שאפשר, גם אני עושה ככה לפעמים
כן.
אני אלך איתך
באותו הנושא: