4 תשובות
כן ברןר
כן אין סיבה שלא
אני בת אבל נראלי שאם הוא נמוך ממני בהרבה אז לא../:
סורי אבל זה ממש מוריד מישהו שנמוך ממני בהרבה
אין לי עם גג עשר ס"מ נמוך ממני
יותר מזה זה פשוט טו מאץ'