4 תשובות
כן ברןר
כן אין סיבה שלא
אני בת אבל נראלי שאם הוא נמוך ממני בהרבה אז לא../:
סורי אבל זה ממש מוריד מישהו שנמוך ממני בהרבה
אין לי עם גג עשר ס"מ נמוך ממני
יותר מזה זה פשוט טו מאץ'
סורי אבל זה ממש מוריד מישהו שנמוך ממני בהרבה
אין לי עם גג עשר ס"מ נמוך ממני
יותר מזה זה פשוט טו מאץ'
באותו הנושא: