6 תשובות
כן..כי הוא היה חלק מימני.
ErO
האמת שלא . אולי קצת אחרי הפרידה אבל לא יותר מזה.
ואלה כן זה חרא
אנונימית
ממש קורה לי עכשיו לצערי
חח האמת שכן.
עם רוב האקסים שלי אני עדיין בקשר.
למה? כי אני לא מרגישה שזה כל כך מעיק עליי, כי הם היו חלק מהחיים שלי ואיכפת לי מהם.. כי חווינו דברים ..
כמו: אמא של אחד האקסים נפטרה (אני מרגישה מחוייבת ללכת כל שנה לקבר, מרגישה מחוייבת תשאול לשלומו ולעזור לו אם צריך)
אם אני ארגיש שהקשר איתם מעיק עליי יותר מידי מן הסתם שאשחרר .
שואל השאלה:
גם לי והוא עומד לנסות לנתק שוב ושוב אני לא אתן לו אוף אני מפגרת