4 תשובות
כנראה שנשרפת זה יעבור תודה שלושה ימים ארבעה ימים
אם יש לך אלוורה זה יהיה טוב
קודם כל תטפלי בזה עם אלוורה או משהו כדי שהאיזור יתרפה. אחר כך אם זה לא יעבור את יכולה ללכת להשתזף קצת
הי אהובה זה יעבור עד אז בוודאות.
יכול להיות שישאר לך פס, פשוט תחכי שבוע ותשתזפי שוב הפעם עם קרם הגנה כדי לא להישרף
תטפלי בזה עם המון קרמים- אלוורה/ קרם רפואי
ורצוי שיהיה קר
תהני בנשף❤
יכול להיות שישאר לך פס, פשוט תחכי שבוע ותשתזפי שוב הפעם עם קרם הגנה כדי לא להישרף
תטפלי בזה עם המון קרמים- אלוורה/ קרם רפואי
ורצוי שיהיה קר
תהני בנשף❤
באותו הנושא: