11 תשובות
וsoy בחו"ל זה שם
ErO
כן מאמי... זה מסוג הדברים שאנשים יודעים
חחח לא ידעתי, אבל אפשר לשער שזה סויה. סוי, סויה.
כן ,
ומספרדית זה השם שלי על פי מה שחברה שלי אמרה לי אני לא בטוחה שזה נכון
שואל השאלה:
אני לא ידעתי..
אבל גם עד לפני חודש לא ידעתי שsock זה גרב (זה עדיין מצחיק חח)
אנונימית
חחח אני ידעתי את זה
אל תשאלו איך קוראים לי^
באנגלית סוי זה סויה
ובספרדית סוי זה שם
^סוי בספרדית זה לא "אני"?
כן מלפני כמה שעות אכלתי חטיף והיה רשום במידע על אלרגנים סויה וקראתי את זה גם בצד של האנגלית והיה כתוב soy חחח
כן..
לע תשבעי