התחברות
הרשמה
לא מבינה תקטע שיש נאמנים שפשוט מוחקים כל דבר שהם יכולים אבל סתם כי בא להם.. כאילו סבבה יש לכם אפשרות תשתמשו בזה בטוב
גם לכם קורה שסתם מוחקים שאלה או תשובה?
29 במאי 2018, 20:03
נאמני סטיפס
מחיקת שאלות
תשובה אחת
כן יש פה כאלו לא משהו וקצת מעצבנים פעם שאלתי שאלה על מזהו באמת לא ספאם ופשוט מחקו לי ובהערה רשמו "לא."
מ
משוגעת?
באותו הנושא:
לא מבינה תקטע המפגר הזה שבבתי ספר אסור לבוא עם מכנס קצר (המשך בפירוט)
בנות הרבה ידידות שלי מתקלחות לפני הים לא מבין תקטע אבל למה אתן עושות את זה?
יש נאמנים שחותמים כשהם מוחקים שאלה?
נאמנים למה אתם לא מוחקים את השאלות של בן x ובת x הולך?
אני מתעצבנת על נאמנים שמוחקים לי שאלות ואז אני מבינה שבחיים האמיתיים כנראה הם בלתי נראים, (לא מכלילה כמובן)
למה אי אפשר לראות איזה נאמן מחק לי את התשובה? יש פה נאמנים שסתם מוחקים תשובות והורסים את האתר
יש פה שאלה ש2 נאמנים מספימים את השאלה למה לא מוחקים להם? אם זה היה 2 משתמשים רגילים כבר היו מוחקים ממזמן
נאמנים, אם מוחקים תגובה אנונימית שלי, יורד לי באמינות?
רק אני לא מבינה תקטע של ללכת עם חולצות שקופות בלי גופיה מתחת? כאילו לכו פשוט בלי חולצה, יראו את אותו הדבר
אני לא מבינה למה יש נאמנים, מנהלי האתר לא מבינים שהם פשוט גורמים לכולם לא לרצות להכנס לכאן? או שרק אני מרגישה ככה?
למה לא מוחקים? איפה הנאמנים?