התחברות
הרשמה
רק אני או שבצאט של צבע אדום יש רק חפירות??
אשכרה שאלתי מתי הייתה אזעקה אחרונה ולא עונים לי וממשיכים לדבר על דברים מטרידים שלא מתאימים לזה.. זה נורא מרגיז אותי! תבדקו גם אתם..
למה אי אפשר להעיף אותם איכשהו?
30 במאי 2018, 20:06
צבע
צבע אדום
2 תשובות
כי זה צ'אט כזה שכולם נוכחים בו
M
Mabel
חרא של צ'אט, שונאת אותו ואת האנשים שם, נכנסת מדי פעם לראות אם הכל טוב אבל לא
ת
תות:)
באותו הנושא:
מה השיא חפירות אצלכם בוואצפ? ואיזה קבוצה?
יש לי שבוע הבא טיול של חפירות ארכיאולוגיות, כדי לי להביא כפפות עבודה?
למישהו יש קבוצת חפירות בווצאפ?
קבוצת חפירות וכאלה. מישהו/מישהי רוצה?
יהיה לי במבחן בהסטוריה שאלה מהי מלחמת חפירות ) כשאלה אמריקאית ( מהי מלחמת חפירות? ומהי מלחמה נייחת?
יש לי רעשים כאלו של חפירות בקיר וזה מלחיץ. אני מפחדת שיש שם חולדה, מה לעשות?
איך אומרים סליחה על החפירה באנגלית אבל בסלנג כאילו לא חפירה מלשון לחפור.
גם לכם יש חפירות ארכיולגיות מטעם בית ספר?
מישהו מכיר צאט טוב חוץ מנענע צצט וואלה צאט החרושים?
איפה הצייר בווינדוס 8? סורי על החפירה^^
מלחמת החפירות - מהי מלחמת החפירות, ולמה נקראה היא מלחמה נייחת?