3 תשובות
תנסי להתקרב אליו לאט לאט לשלוח לו הודעות לראות אם הוא גם בעניין להציע לו להפגש
לא לתקוף על ההתחלה
בהצלחה(:
לא לתקוף על ההתחלה
בהצלחה(:
לא צריך ישר להתחיל איתו, את יכולה דווקא לדבר איתו ולשמח אותו אם הוא מבואס, להצחיק אותו ולחייך הרבה. הוא יראה אותך בתור מישהי שגורמת לו לחייך וזו כבר התחלה טובה. אל תמהרי את זה, זה יקרה בהדרגה ושימי לב גם אם הוא מוכן למשהו כזה עכשיו. בהצלחה :)
לפי דעתי את צריכה לשחק איתו קרוב רחוק ולהראות לו שאת לא כלכך מעוניינת ככה הוא ירצה להתקרב אלייך יותר כי הוא יבין שאת לא קלה
באותו הנושא: