4 תשובות
חחח בשביל ללכת לעבוד את לא צריכה קורות חיים הם לא יבקשו ממך
קורות חיים זה ממש מסמך וכל זה
נגיד אם את הולכת להיות מלצרית
אז תרשמי: יש לי ניסיון במלצרות ב.... (המסעדות שעבדת בהן)
מקווה שעזרתי לך
את רק בת 16 הם לא מבקשים קורות חייפ
קורוץ חיים זה סיכום של איפה שעבדת
את בת 16 אין לך יותר מידי מקומות
את בת 16 מה כבר אפשר לרשום?!
תעשי מיני מסמך כדי באמת להראות רצינות אם ממש דחוף לך \ מבקשים ממך

אבל אל תשכחי שקורות חיים זה לאנשים שסיימו תואר ולאף אחד לא מעניין באיזו מגמה היית ובאיזה תיכון.
עדיף שלא תשלחי