3 תשובות
תנסי לרסן את עצמך, להיות רגוע יותר. אל תעני, ותתעצבני בפנים. תדעי איך לקבל את הדברים אחרת, ולפתור אותם ביפה.
תתחילי לקחת את עצמך יותר בידיים ולשים לב לדברים שאת אומרת ועושה , תגידי לאמא שלך שתתן לך הזדמנות להשתנות ותראי לאמא שלך שהשתנת ושאת לא צריכה טיפול , ואם קשה ללמוד לא בושה לבקש עזרה:)...
E..
שואל השאלה:
אני מנסה לישלוט בזה אבל אני לא מצליחה אני פשוט חייבת לענות שאומרים לי כי זה מעצבן אותי יותר מידי וגם אי אפשר בשיעור שעה רק לשבת ולהקשיב למורה
אנונימית