4 תשובות
אני הייתי המלווה של אחותי ובסביבות 12 ככה יצאנו כבר לצילומים
כיאלו ב12 היא הייתה מוכנה עם איפור ושיער ועם השימלה והכול
בדרך כלל הן מסיימות איפור ושיער בערך ב 1 כדי לעשות צילומים
בבוקר
אחרי האיפור יש צילומים..
בסביבות אחר הצהריים המוקדמות, כמו שתיים או אחת