התחברות
הרשמה
עד כמה זה נורא שחבר טוב של אח שלי שרוב הזמן בבית שלי ראה אותי עכשיו מהחלון עושה מיוזיקלי? אומייגאד
6 ביוני 2018, 18:51
מיוזיקלי
סרטונים
3 תשובות
לא נורא הוא בטח ישכח את זה
)
): me ba makot
זה לא נורא
ח
חיוך, קו עקום שמיישר הכל :)
חח זה חמוד דווקא לדעתי
ח
חושבת במקלדת
באותו הנושא:
החדר והבית שלכם נקי ומסודר רוב הזמן או מלוכלך ומבולגן?
חברה שלי רוב הזמן שואלת אותי "איך אתה לא נפרד ממני"?
יש כאן עוד כאלה שיש להם חברים אבל אין להם עם מי לצאת רוב הזמן?
כשאתם בבית איפה אתם נמצאים רוב הזמן?
לפני כמה ימים ישבתי בשירותים לבד כי אין לי חברים בבית ספר זה נורא?
האם תסלדו ממישהי שכמעט ולא יוצאת בשישי ובכללי רוב הזמן בבית
זה נורא להיות בלי חברים בבית ספר בכיתה יא?
מה תחשבו על מישהי שרוב הזמן עם בנים וכל התמונות שלה עם הבטן בחוץ?
תגידו.. אני היחידה שלא שייכת לפעילות חברתית (חוץ מבית ספר) ולא חוג ולא נוסעת כמעט באוטובוסים וכאילו רוב הזמן בבית?
אני רוב ההפסקות לבד ואין לי חברים בבית ספר כי קשה לי להתחבר
יש לי חבר, ושאני והוא יושבים ביחד כמעט כל יום רוב הזמן אין לנו על מה לדבר וזה מבאס אותי