5 תשובות
רק אם עברת קורס 60 ואת לפחות מע"רית
את צריכה לעבור קודם קורס ...
שואל השאלה:
עברתי ברור קורס 60
אז כעיקרון את מערית אז את יכולה
אז את צריכה לברר עם האחראים בתחנה, אבל יש סיכוי גדול שלא כי זה רק לחופש ולרוב יש עודף מתנדבים, אבל שווה לך לבדוק.
כדאי לך ליצור קשר עם האחראים בזמן הקרוב ולא לחכות לחופש, כי לוקח זמן להכניס למערכת ולפעמים יש תקלות.