12 תשובות
אם את באמת חברה טובה, אל תעשי את זה.
לדעתי לא נורא בכלל וחברה שלך צריכה להבין את זה
אנונימית
מה לא נורא ומה חברה שלה צריכה להבין את זה ??? אל תעשי את זה אל תיהיהי בוגדת
מאוד פשוט זה או היא או הוא את צריכה לבחור מי יותר חשוב לך...
מה פתאום לא עושים דברים כאלה לחברה הכי טובה!
אנונימית
אתם יכולים להיות ביחד בסתר מבלי שחברה שלך תדע על זה ואפילו הוא לא חייב להיפרד ממנה
אנונימית
מה? זה נקרא פשוט בגידה. אני ממש מבינה את שתיכם אבל זה ממש מעליב תחשבי מה יעבור על החברה שלך.. היא תפגע משני הצדדים גם ממנו וגם ממך, היא תאבד שני אנשים ממש חשובים לה- את החבר שלה שהיא כל כך אוהבת ואת החברה הכי טובה שלה שהיא איתה מהגן.
קורה, לא אשמתך אל תרגישי רע
....
מצד שני, תתאפקי כרגע
שואל השאלה:
הוא אומר לי שגם אם לא נהיה ביחד הוא בכל מקרה מתכוון להיפרד ממנה. אני בחיים לא אהיה איתו כל עוד הם ביחד! אבל אני יודעת שהיא תהיה עצובה ממש כשהם יפרדו.. אבל מצד שני אם אני באמת אוהבת אותו אז בגלל שהיא פגשה אותו קודם אסור לי להיות איתו? זה מבאס
אנונימית
לכי על זה, אלה הרגשות שלך וחברה שלך צריכה לתמוך בך וחוץ מזה הוא לא רוצה אותה יותר
אנונימית
לדעתי אל.
גם אם הם יפרדו. תחכי הרבה זמן. אחרי שהיא לגמרי לא חושבת עליו יותר. ותדברי איתה ותשאלי אותה בכל זאת אם זה בסדר
לפי דעתי אם אתן חברות טובות אל תעשי את זה כרגע כבר אמרת לו והוא אמר לך אז אני חושבת שהיא נכון שתגידי לחברה שלך שאת מצטערת קודם כל אבל שאת אמרת לו את זה ושהוא אמר אותו הדבר אבל מהכבוד שלך אליה את מוכנה לא לעשות כלום (הכי חשוב שתיהי איתה כמה שיותר ישרה בלי להסתבך) והחבר לפי דעתי יצא לא ממש בסדר בכל מקרה חברה זה לכל החיים חבר תמיד יכול לבוא אחר