התחברות
הרשמה
יש מישהו שכבר היו לו שתי חברות השנה, ואני חושבת שעכשיו הוא בקטע שלי..
אנחנו מדברים מלא בווצאפ והוא נהיה נחמד מדי וזה מוזר רצח כי כל השנה הוא היה נורא מרוחק, אבל עדיין נחמד. אני חושבת שמתחיל לי קראש עליו.. לומר לו?
15 ביוני 2018, 00:10
סטיפס נוער
בגרות
קראש
ידידות
התאהבות
תשובה אחת
לדעתי אל תגידי לו עד שתיהיהי בטוחה ב100 אחוז שאת בעניין
פ
פיקאצואית
באותו הנושא:
חברה שלי ואני נפרדנו לפניי שבוע וכבר יש לה מישהו חדש כנסו
אם לא גבהתי כבר שנה/שנתיים ואני בת 16, יש לי סיכוי עוד לגבוה?
כבר שנתיים אין לי חברות.
אני צימחונית כבר חצי שנה וזה סתם כי אני מושפעת מאחותי ומחברות ו
בת 14- יש ילדה אחת שנדבקת אלי כבר שנה שלמה ואני לא רוצה להיות חברה שלה, איך להגיד לה שאני לא רוצה להיות חברה שלה?
איך אני יודעת מתי אני צריכה כבר חזייה, פשוט חברות שלי כבר לובשות ואני עדיין לא
אני בת 16 ואני בנתק עם האח שגדול ממני ב7 שנים כבר שנה
אין לי חברות כרגע ואני כבר כמה ימים לבד בבית
אני ממש בדיכאון רבתי עם חברה ממש טובה שלי (אנחנו כבר חברות עשר שנים) אנחנו כבר לא מדברות יותר מחודש ואני ממש מרגישה לבד ושאין לי עם מי לדבר מה לעשות?
השנה אני רוצה לעשות ל"ג בעומר עם חברות שלי, להציע? הבעיה היא שאנחנו לא ממש מגובשות ואני הצטרפתי לחבורה שלהן רק השנה...
יש בנות שאנחנו כבר שלוש שנים ביחד בכיתה, היינו חברות טובות אבל השנה התרחקנו מאוד