תשובה אחת
אני ראשלצי, כשהייתי בן 15 חיפשתי עבודה כמעט בכל העיר (אני גר ליד קניון רוטשילד) ובאמת שאין.
אני יודע שמקבלים בני 15 לעבוד במסעדה שבסופרלנד, אבל זה חרא דבר כל הקטע של הסופרלנד (עבדתי שם בתור מפעיל מתקנים- חרא גדול).
אני יודע שמקבלים בני 15 לעבוד במסעדה שבסופרלנד, אבל זה חרא דבר כל הקטע של הסופרלנד (עבדתי שם בתור מפעיל מתקנים- חרא גדול).
אנונימי
באותו הנושא: