בבוקר אכלתי פסק זמן ופופקורן בצהריים אורז, תפוחי אדמה, חתיכה קטנה של לחם עם חומוס וסלט ואז עוגיה קטנה עוד מעט מתכוונת לאכול לארוחת ערב כריך עם גבינה, גבינה צהובה ועגבניה בסדר? אני מנסה לאכול בריא יותר.. אני יודעת שזה לא בריא מה שאכלתי בבוקר זה כי הייתי ביום סרט אבל בכללי פעם הייתי אוכלת רק אוכל מעובד ואני מנסה להימנע מזה