4 תשובות
אלא אם כן את רוצה ללמוד רפואה, עזבי אותך זה לא אומר כלום.
לא באסה בכלל, התעודות האלו לא אומרות כלום 0\10
שואל השאלה:
סתם זה באסה כי עד שאני קורעת את התחת בלימודים ומשיגה תוצאות וגם אז עדיין אני לא מקבלת
סתם זה באסה כי עד שאני קורעת את התחת בלימודים ומשיגה תוצאות וגם אז עדיין אני לא מקבלת
אנונימית
שטןיןת .. אפשר לתקן אתזה בשנים הבאות
באותו הנושא: