4 תשובות
אלא אם כן את רוצה ללמוד רפואה, עזבי אותך זה לא אומר כלום.
לא באסה בכלל, התעודות האלו לא אומרות כלום 0\10
שואל השאלה:
סתם זה באסה כי עד שאני קורעת את התחת בלימודים ומשיגה תוצאות וגם אז עדיין אני לא מקבלת
אנונימית
שטןיןת .. אפשר לתקן אתזה בשנים הבאות
באותו הנושא: