2 תשובות
ראיתי את הסרט, לא הייתי רוצה להיות אף אחד מהסרט החיים של כולם שם ממש גרועים ועצובים
אמא שלי קראה ואמרה שזה ממש מזעזע ומדכא. לא חושבת שיש שם דמות עם חיים טובים.
באותו הנושא: