8 תשובות
להבין שלא צריך לבכות מכל דבר
אנונימית
לפתח עור של תנין.. זה יקח לך זמן אבל את צריכה לפתח יותר ביטחון עצמי ולדעת מה את שווה
תחשבי על דברים חיוביים,
תפתחי את העיניים חזק לכמה שניות והדמעות יעלמו
לקחת רסקיו :)
שואל השאלה:
אני מבינה את זה אבל לא מצליחה לעמוד בזה, כל דבר קטן ודפוק שובר אותי בשניות, ברגע שאני מרגישה אפילו קצת לא טוב אני ישר בוכה:/
לפתח עור של פיל,לא להתייחס לכל דבר ולדעת לא לשים על כל דבר
ErO
לשים פס , לא להתייחס לדעות של אחרים, להיות חזקה ולעמוד על שלך
תעבדו על להעלות לעצמך את הביטחון העצמי ברגע שהוא יהיה גבוה מספיק כלום לא יפגע בך כי את כל כך תאהבי את עצמך (מדבר מניסיון) בכדי לעשות את זה תעשי דברים שאת אוהבת תקבעי מטרות ותשיגי אותן תשאפי גבוה תעיפי אנשים פאסימיים מהחיים שלך תחשבי על החוזקות שלך כל פעם שאת מדוכדכת תביני למה החולשות שלך לא קריטיות כל כך ובום הרי לך ביטחון עצמי גבוה