3 תשובות
ההחלקה יפנית היא קבועה
פשוט תחכי שהשיער יצמח ואל תחדשי את ההחלקה
פשוט תחכי שהשיער יצמח ואל תחדשי את ההחלקה
ההחלקה תישאר על השיער שהוא עליה לתמיד, אופציה היחידה זה לגדל מחדש ואז השורשים יהיהו עם תלתלים
לא ניראלי אני עשיתי החלקה ולא חזרו לי אולע בקטנה אבל לא כמו שהיה ...מבאס
באותו הנושא: