14 תשובות
זורמת זה חמוד
אין לי בעיה שיקראו לי ככה אבל אני לא אוהבת לקרוא לפרטנר השני ככה
לא כלכך
הכינוי הזה מעצבן אותי
אין לי בעיה מעדיפה פיצי
לא אוהבת
או זולי בדיחה אישית(קיצור של זולי מארץ זולו )
אני משתמשת בשוגי
כן, ככה החברה שלי קוראת לי וככה אני קוראת לה. לפעמים גם בייב וערפד (בדיחה פרטית).
זה לא נורא דווקא די חמוד
זה חמוד כזה
אין לי בעיה שיקראו לי ככה אבל אני לא חושבת שאני הייתי קוראת ככה לבן\בת בזוג שלי