2 תשובות
תסתכלי על תמונות וקחי השראה.
תנסי זארה מנגו או ברשקה יש מלא.
גם בעדיקה יש מלא אקססוריז.
למדתי להתלבש כמוהן והמחמאות לא מפסיקות...
בואי לפרטי
תנסי זארה מנגו או ברשקה יש מלא.
גם בעדיקה יש מלא אקססוריז.
למדתי להתלבש כמוהן והמחמאות לא מפסיקות...
בואי לפרטי
וואי מסכימה עם כל מילה אני רואה את כל האלה באינסטגרם וזה שמתלבשות מושלם ואני פשוט לא מוצאת בגדים שיושבים עליי יפה או בכללי בגדים בסגנון שלהן.. ואני לא עם תת משקל או עם עודף משקל
אנונימית
באותו הנושא: