5 תשובות
לוותר,זהבגלל הגיל ההתבגרות כולם רוצים מלא דברים..אם תעשי נזם יכול להיות שתתחרטי אחרי זמן מה
שואל השאלה:
אני בת 18 וחצי.. עוד מעט 19
אנונימית
תחכי עוד קצת לראות אם את עדיין רוצה את זה.
תקני רק את הדברים החשובים לך באמת,ותנסי כמה שיותר לחסוך. מה שאת יכולה לוותר עליו אז תוותרי
שואל השאלה:
כאילו אני רוצה לקנות דברים שיגרמו לי להרגיש טוב.. נגיד עגילים אני רוצה כבר מלא זמן וטבעת
ובגדים
ועוד דברים קטנים
אנונימית