11 תשובות
לדעתי לא . אני שמתי .. יש פה עוד כמה שגם שמו
לא, אין הבדל בין לשים תמונה בסטיפס לבין לשים תמונה באינסטגרם או בפייסבוק.
כן.
לא יש פה אנשים ממש טובים :)
אנונימית
לא חושבת ..
לדעתי כן, אינטרנט זה לא המקום הכי בטוח
לא חושב, הייתה תקופה דיי ארוכה שהייתה לי תמונת פרויל שלי. ומכיר עוד הרבה שגם להם הייתה, אין בזה משהו מסוכן. את פשוט חושפת את איך שאת נראת.
לא נראלי
לא... שמתי פרופיל שלי
אני לר רוצה לשים אישית
באותו הנושא: