19 תשובות
מה זאת אומרת צד?
אנונימית
מבחינת אופי
שואל השאלה:
לכל אחד יש צד שאף אחד לא יודע עליו. לדוגמא תמיד שאנשים רואים מישהו מסויים הם חושבים שהוא רק שמח וצוחק שהוא אחד שטוב לו בחיים אבל בעצם כשהוא לבד הוא כועס.
אנונימית
יש לי צד פסיכותי, אבל הוא ישן רוב הזמן, עולה לי רק במקרים מסוימים.
הצד שבי שמכור ללהקות צבאיות ולשירי ארץ ישראל הישנה והטובה
הצד הרגיש והלא אנוכי ואגואיסטי
אנונימית
שכשאני עצבנית אז זה לא טוב...
הרבה צדדים (:
צד הרפתקני שרוצה לטייל בעולם, להיות סוכן סמוי של המוסד ולרגל עבור ישראל ולהיות מישהו שיזכרו אחרי שימות.
הצד הכועס. כולם רואים אותי כילדה הטובה הזאת שלא מסוגלת להתחיל לריב ולצעוק על כולם אבל אף אחד עדיין לא ראה אותי כשאני באמת כועסת.
שאני חרמנית לול
אנונימית
הומור שחור.
ישלי התקפי עצבים די הרבה.
שמעצבנים לא יוצאים מיזה חיים אבל לא אם זה חברים טובים שלי
יש לי צד של מישהי ממש מינית, שאני מסתירה ממש בכוח מאנשים.
הצד הרומנטי שלי אני מאוד מסתירה.
אנונימית
אני השטן.
לא אתה לא.
אני כן.
חצי ממנו
הרבה חושבים שאני מצחיקה והכל טוב וכיף אבל זה ממש לא ככה אני רוב הזמן עצובה ויש לי גם בעיות שינה..