8 תשובות
אתה בן?
הוא הסמיק כי הוא התבייש או אהב את זה..
הוא הסמיק כי הוא התבייש או אהב את זה..
לא אומר שהוא ביישן. יכול להיות שהתרגש... הגיוני יותר
אבל אתה בן?
שואל השאלה:
חכי רגע אני אבדוק...
כן אני בן :)
וחחח וכולה נישקתי בלחי כחיבה למה התרגשות
חכי רגע אני אבדוק...
כן אני בן :)
וחחח וכולה נישקתי בלחי כחיבה למה התרגשות
אנונימי
אתה הומו?
אין לי בעיה עם הומואים פשוט רק רוצה לדעת
אין לי בעיה עם הומואים פשוט רק רוצה לדעת
ביישן ביישן
שואל השאלה:
חחח אבל בנים לא מבאס -.-
חחח אבל בנים לא מבאס -.-
אנונימי
וואלה באמת בנות באמת מתנשקות ואף אחד לא אומר כלום...
אצל בנים זה נראה מוזר וכמו הומואים...
אצל בנים זה נראה מוזר וכמו הומואים...
באותו הנושא: