8 תשובות
אתה בן?
הוא הסמיק כי הוא התבייש או אהב את זה..
לא אומר שהוא ביישן. יכול להיות שהתרגש... הגיוני יותר
אבל אתה בן?
שואל השאלה:
חכי רגע אני אבדוק...
כן אני בן :)
וחחח וכולה נישקתי בלחי כחיבה למה התרגשות
אנונימי
אתה הומו?
אין לי בעיה עם הומואים פשוט רק רוצה לדעת
ביישן ביישן
שואל השאלה:
חחח אבל בנים לא מבאס -.-
אנונימי
וואלה באמת בנות באמת מתנשקות ואף אחד לא אומר כלום...
אצל בנים זה נראה מוזר וכמו הומואים...