6 תשובות
לא, גם אני
גם אני
רוצה למחוק את כל תקופת הלימודים (בלי קשר ללימודים עצמם)
גם אני
אני רוצה למחוק את כל התקופה של היסודי .
וואי הכי בעולם! כיתה ז' הייתה אסון, לא רואה איך היא נחוצה בחיים שלי.
באותו הנושא: