התחברות
הרשמה
מישהו חשב על זה שבהרבה סרטים או סדרות לא אומרים ביי . כיאלו הם מנהלים שיחה אבל שהם רוצים לסיים הם פשוט מנתקים?.
תחשבו מה היה קורה במציאות, אם היו מנתקים שיחה ככה פתאום, הבן אדם יכול להיות שעה אם הטלפון באוזן ולא להבין .
3 ביולי 2018, 20:52
2 תשובות
פאקק נכוןן
ח
חתול בצק
חחח לא חשבתי על זה עד עכשיו
TheMockingjay