חבר שלי מתעצבן שאני קוראת לו בשמות חיבה כמו נסיך, חמוד, תינוק, נושי, פוצי... כל אלו כי הוא אומר שחמוד אומרים לכלב וכל מני משפטים כאלה. תכלס אני מבינה אותו זה מקטין ומוריד מהגבריות שלו אני מחפשת שם חיבה (לא מוגזם כמו מלך שלי) נגיד כמו נסיך אבל לא מקטין... ממש אשמח לעזרה