7 תשובות
אוטובוס קולנוע והכל באותו יום
המקרה הכי גרוע בחיים שלי. כשהייתי חולה הקאתי בארומה מול כולם ואף אחד לא עזר לי רק באו לנקות וגירשו אותי. אפילו לא היה לי כוח לחזור הביתה פשוט ישבתי על איזה ספסל וניסיתי לא להקיא שוב
פסיכולוג הקאתי בתוך האוטובוס ולפני אמרתי לנהג לעצור והוא לא עצר ובום זה קרה ואז ירדתי מהאוטובוס כי בושות והנהג אמר בדיוק ניקיתי את האוטובוס וגם אני ישבתי על ספסל וניסיתי לא להקיא
אבוי :(
בטיול שנתי לא הרגשתי טוב כשנסענו באוטובוס. המורה הציעה לי לבוא לשבת לידה מקדימה. מפה לשם, כשהנהג עשה פנייה חדה הקאתי על המורה שלי. שנינו הסתובבנו עם ריח של קיא למשך כל היום.
אין כמו הפרשה דלקתית כדי לקרב בין אנשים.