7 תשובות
"הם חולי נפש. בתורה לא רשום שבן ובן יכולים להיות ככה." זה מעצבן.
"יש לי מספר של מישהו שמטפל בזה.. הוא יעזור לך"
"זה לא ככה לפי הטבע"
"זה הכל בעיות בראש"
"זה לא בסדר לפי התנך"
"הם מגעילים"
"יא הומו" (בתור קללה)
"איזה הומו", או כמו שהערסים וההומופובים האמיתיים אומרים - "סה אומו"
" סתם מנסים למשוך צומי" (באמת שמעתי מישהו אומר את זה , רציתי להרביץ לו)
"אני לא רוצה שהילד שלי יגדל להיות כזה"
כן, ברור, כי עדיף שהוא יגדל להיות רוצח או כל דבר אחר, רק שלא יאהב מישהו מאותו המין שלו
"להיות הומו זה מחלה ולא צריך להתגאות בזה"
אנונימית