4 תשובות
מעבודה, מהצבא
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא בצבא ואני לא עובדת
אני לא בצבא ואני לא עובדת
אנונימית
לצאת למקומות, להתחבר לבנות, אפילו אפשר דרך קבוצה בווצאפ
אני דרך קבוצה הכרתי 3 חברות, ואנחנו ממש כמו אחיות.
תנסי לשכנע את חברות שלך לזרום לצאת למקומות בילוי ביחד.
אפילו אם את בבריכה/ים תמיד אפשר להתחבר לחבורת בנות
אני דרך קבוצה הכרתי 3 חברות, ואנחנו ממש כמו אחיות.
תנסי לשכנע את חברות שלך לזרום לצאת למקומות בילוי ביחד.
אפילו אם את בבריכה/ים תמיד אפשר להתחבר לחבורת בנות
תלכי לחוגים/סדנאות/קורסים/מחנאות קיץ כמו קימאמה , ביג איידיע
באותו הנושא: