5 תשובות
חייב
לא ייתנו לך
את צריכה ללכת למשרד הרישוי עם הטופס הירוק,כדי שיחתמו לך שהכל תקין ורק אז את יכולה לגשת לתיאוריה. בלי חתימה מהם לא יתנו לך לגשת
שואל השאלה:
אז לא הבנתי.. אני צריכה ללכת למשרד הרישוי?
אנונימית
לא יתנו לך. זה הפך לחובה לפני פחות משנה
את התיאוריה את עושה במשרד הרישוי.
את צריכה חתימה של אופטימטריסט (אדם הבודק את הראיה) ושל רופא ילדים / משפחה.
אחרי שתסיימי עם התיאוריה, יחתמו לך על הטופס בקבלה וכשתתחילי שיעורי נהיגה עם המורה הוא יחתים את שם ביה"ס ושאר החתימות שצריך.
את צריכה לדאוג לבדיקת עיניים ורופא משפחה.
בהצלחה !
באותו הנושא: