9 תשובות
55 קילו לפחות
את רזה.
את בדיוק כמוני
אנונימי
את בתקן הנורמלי מאמי
את לא צריכה " להחשב " כרזה .
את צריכה להרגיש טוב ובנוח אם הגוף שלך ושאנשים לא יחשיבו אותך לרזה או לשמנה או " נורמלית " .
תיהי מי שאת .
ולשאלה , הגובה שלך תואם למשקל שלך ואת יפה בדרך שלך ❤
את רזה