4 תשובות
כנראה שלא עשית מתיחות מספיק טוב
זה לפעמים כימי. השרירים מוצאים חומר כלשהו בזמן אימון מאומץ שגורם לשריר להיתפס.
בדרך כלל בגלל שלא עשית מתיחות לפני או שעשית תנועה לא נכונה תוך כדי שהפעלת לחץ
עשית הכל מעולה. מה שאת מרגישה נקרא doms - delay onset muscle soreness וזה אינדקציה מעולה שהפעלת את השריר שהתרגיל היה מכוון עליו. הכאבים האלה בדרך כלל עוברים תוך 48-72 שעות ואין איתם כל בעיה והם סימן מעולה שחשפת את הגוף שלך לפעילות שהוא לא רגיל אליה מה שאומר - שהגוף מתאים את עצמו לשינוים ובכך - התקדמות - progress.