28 תשובות
לואי טומלינסון.
נוראי בעיניי ששינית את השאלה :/
חוץ מהיטלר?
אנונימית
כריס בראון.
ErO
סטלין
סטיבן שפילברג.
קורט קוביין
אייכמן
אממ .
אני אומרת קיסרי רומא.
וגם יש את הילדה הזאת שגרמה למלחמת העולם הראשונה
עריכה: חיים שלי הילדה הזאת מה 0_0
אנשים...מה נסגר איתכם?
איזה איידולים מוזרים יש לכם..
אנונימית
היא שינתה את השאלה
ממש בוגר לשנות את השאלה
אנונימית
וואו מצחיק
וואו זה ככ העתקה של השאלה הראשונה
איידול ילדות- מיילי סיירוס (עדיין אוהבת אותה ממש פשוט לא 'מעריצה' שלה כמו פעם)
והיום אני חושבת שהאמן שאני מעריכה זה עידן רייכל (כאילו פאק סתכלו על הטקסטים שלו)
ליאונרדו דיקפריו
-___-

עריכה; נו באמת
. .
וינסטון צ'רצ'יל
רון כהן :) (האיידול שליי)
מה הייתה השאלה קודם?
מי האיש הכי גרוע בהיסטוריה
טום הולנד 3>
עריכה: שינית את השאלה!! -_-
אה אז האיש הכי גרוע בהיסטוריה זה היטלר.
היטלר דה
למי שלא הבין- השאלה בהתחלה היתה מי הבנאדם הכי גרוע בהיסטוריה ואז ברוב חוצפתו הוא שינה שאלה.
האיידול שלי- ביל גייטס
סיגל הצמאה
קיין מקיין והבל כי הוא עשה את המעשה הרע הרשעי הראשון והפיץ את הטרנד