10 תשובות
תנסה מקסימום לא תאהב
תראי מקסימום תפסיקי לראות באמצע
כןכןכןכן אני חולה על זה!!!!
כן, זה נחמד :)
תראה זה ממש מגניב
אני אוהבת את התיאוריות על זה
כןן
כן אני מתה על זה אחד הקטלניים(:
שואל השאלה:
כבר ראיתי ריק ומורטי
ועדין קשה לי להאמין שיש לאנשים תלונות על העונה השלישית
אנונימי
זה הסדרה הכי טובה בעולם