10 תשובות
תנסה מקסימום לא תאהב
לא.
תראי מקסימום תפסיקי לראות באמצע
כןכןכןכן אני חולה על זה!!!!
כן, זה נחמד :)
תראה זה ממש מגניב
אני אוהבת את התיאוריות על זה
אני אוהבת את התיאוריות על זה
כןן
כן אני מתה על זה אחד הקטלניים(:
שואל השאלה:
כבר ראיתי ריק ומורטי
ועדין קשה לי להאמין שיש לאנשים תלונות על העונה השלישית
כבר ראיתי ריק ומורטי
ועדין קשה לי להאמין שיש לאנשים תלונות על העונה השלישית
אנונימי
זה הסדרה הכי טובה בעולם