7 תשובות
למה להסתיר ?
שואל השאלה:
כי לפי דעתי זה לא יפה
כי לפי דעתי זה לא יפה
אנונימית
זה לא יפה אבל זה חלק ממך , אני מבין בטח את המבוכה אבל תאהבי את עצמך למרות זה .
שואל השאלה:
תודה 3>
תודה 3>
אנונימית
שמעי לאבא שלי גם היה בראש והוא פשוט מאוד התחיל לאכול רק בריא זה ירד לו ב95% אני לא צוחקת
אל תתייחסי למה שאנשים אומרים לך וחושבים עלייך , זה שיש לך פסוריאזיס זה לא אומר שאת צריכה להסתיר את זה . אני הייתי גאה כי אני יותר מיוחד מהם ואתין כמוני הרבה (: קחי את כיתרון ואל תפחדי להראות את זה לעולם . שימי זין על מה שאנשים חושבים ואומרים , מה הם מבינים מהחיים שלהם ? זה החיים שלך לא שלהם תחיי אותם כמו שאת רוצה .
אני מחפשת בחיפוש שעה עזרה
יש בקבוק קטן שקוראים לו קסמיאול וזה טוב לחולות ולחולי פסוריאזיס אני חולה במחלה ולא מיתביישת בה לכול דבר יש סיבה מקווה שיעזור לך
יש בקבוק קטן שקוראים לו קסמיאול וזה טוב לחולות ולחולי פסוריאזיס אני חולה במחלה ולא מיתביישת בה לכול דבר יש סיבה מקווה שיעזור לך
באותו הנושא: