7 תשובות
למה להסתיר ?
שואל השאלה:
כי לפי דעתי זה לא יפה
אנונימית
זה לא יפה אבל זה חלק ממך , אני מבין בטח את המבוכה אבל תאהבי את עצמך למרות זה .
שואל השאלה:
תודה 3>
אנונימית
שמעי לאבא שלי גם היה בראש והוא פשוט מאוד התחיל לאכול רק בריא זה ירד לו ב95% אני לא צוחקת
אל תתייחסי למה שאנשים אומרים לך וחושבים עלייך , זה שיש לך פסוריאזיס זה לא אומר שאת צריכה להסתיר את זה . אני הייתי גאה כי אני יותר מיוחד מהם ואתין כמוני הרבה (: קחי את כיתרון ואל תפחדי להראות את זה לעולם . שימי זין על מה שאנשים חושבים ואומרים , מה הם מבינים מהחיים שלהם ? זה החיים שלך לא שלהם תחיי אותם כמו שאת רוצה .
אני מחפשת בחיפוש שעה עזרה
יש בקבוק קטן שקוראים לו קסמיאול וזה טוב לחולות ולחולי פסוריאזיס אני חולה במחלה ולא מיתביישת בה לכול דבר יש סיבה מקווה שיעזור לך