4 תשובות
קיטשי זה דביקי כזה..
כל דקה "אני אוהבת אותך-אני אוהב אותך" לבבות וכל זה.
כל דקה "אני אוהבת אותך-אני אוהב אותך" לבבות וכל זה.
לדוגמא הרבה לא אוהבים שרשראות של לבבות כי זה קיטשי מדי אם הבנת דרך זה
קיטשי זה סוג של "דביקי" בקטע חופר.. כל שניה מנשקת אותך מחבקת אותך אומרת אני אוהבת אותך מאמי זה וכל זה
קיטשי זה חסר טעם, בטעם המוני.
באותו הנושא: