4 תשובות
קיטשי זה דביקי כזה..
כל דקה "אני אוהבת אותך-אני אוהב אותך" לבבות וכל זה.
ErO
לדוגמא הרבה לא אוהבים שרשראות של לבבות כי זה קיטשי מדי אם הבנת דרך זה
xm1
קיטשי זה סוג של "דביקי" בקטע חופר.. כל שניה מנשקת אותך מחבקת אותך אומרת אני אוהבת אותך מאמי זה וכל זה
קיטשי זה חסר טעם, בטעם המוני.