תשובה אחת
כל הסיפור שלך לא יודע למה זה לוקח מלא זמן לי לקח שבועיים לצאת. פשוט השארתי את הקבן על אש קטנה חוסר ודאות ודרשתי את הקבן שלי ובשבועיים הייתי אצל שניים איזה חמש פעמיים והביתה, בעיקר מה שעשיתי זה להיות בשקט למעט בפרטים ודודה שלי סיפרה את "הסיפור" ובעקבות שהמצב שלי "רע" ובצבע הוא מחמיר עוד יותר אז במספר ימים שיחררו אותי על קשיי הסתגלות היה אתר שבו עונים יותר על שאלות כאלה נראה לי קוראים לאתר פרופיל 21.
בהצלחה.
אנונימי
באותו הנושא: