5 תשובות
תשאלי את עצמך
מה אפשר כבר לעשות? מתקדמים הלאה.
מפסיקים לאהוב אותו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
אין מה לעשות. לומדים שזה החיים ולא תמיד מי שאנחנו אוהבים אוהב אותנו בחזרה. לא נעים אבל זו בסך הכל עוד התנסות בחיים. ככה לומדים להתחשל ולקחת דברים בקלות יותר. בעתיד.
לחפש מישהו אחר שאת אוהבת , ךדעתי להמשיך הלאה זה משפט קשה מידי ואי אפשר להמשיך אלה אבל לנסות פשוט לא לחשוב על זה