7 תשובות
אני כבר חודשיים מחכה לאוזניות שהמנתי מwish מחר אני אמור לקבל אותם
הזמנתי מוויש בטעות ב700 שקל(לחצתי על קנה בטעות)ולא הגיע.
חשבתי שאני מקישה בכללי לא כדי לשלם
ניסיתי לפנות אליהם אבל כל מה שקיבלתי זה הודעת מערכת אוטומטית שלא עזרה
הזמנתי גם וגם זאפול ממש אהבתי קניתי משם בגדי ים הכלל יצא מושלם חוץ מאחד שלא אהבתי אותו אבל שירות מעולה..
בwish הזמנתי פעם אחת לקח תאמת פחות מחודש
מזאפול לא הזמנתי אבל מוויש כן.
ההזמנה בוויש תלויה באיזו ארץ את גרה ובחנות.