2 תשובות
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
לפעמים פשוט כואבת הבטן לא צריך לנתח כל דבר...הורמונים....אולי יש יותר מהם בזמן מחזור וביוץ אבל זה לא שהם נעלמים בכל שאר הזמן...
באותו הנושא: