6 תשובות
כן, הגיוני לגמריי
הכי נורמלי
שואל השאלה:
לא להיעלב כשיוצא שלא מדברים כל יום?
לא להיעלב כשיוצא שלא מדברים כל יום?
אנונימית
לא אין מה להעלב
בטח, אין בזה חוקים
באותו הנושא: