יש לי עוד שבועה וחצי יום הולדת והיום גיליתי שהולכים לעשות לי סידור חדר בשיתוף פעולה עם אמא שלי. אני ממש לא רוצה את זה יש לי בית קטן יש לי 3 אחים קטנים (אני בת 17) ואני חולרת חדר עם 2 אחים שלי ואניממש מתביישת שהם יבואו והם הזמינו מלא ילדים. יש לי בקושי שאותים ומקלחת ועוד שהמשפחה שלי תסתובב בבית. מרגישה אסון. מה אנ יכולה לעשות? רוצה לחגוג אבל מתבייש כל כך