7 תשובות
אני חושבת שלכולן יש מחנה משותף:
בוטוקס
בוטוקס
אביבית חמודה אבל אני פחות מתחברת למה שהיא מעבירה במיוחד באינסטגרם
סימה אומרת דברים נכונים לדעתי פשוט לא בצורה הנכונה
סימה אומרת דברים נכונים לדעתי פשוט לא בצורה הנכונה
חחח תכלס ^ גם אני לא מבין כל כך אבל לפי מה שראיתי ושמעתי . אני בעד אביבית יותר .
לגבי מה שהיה באח הגדול אני בעד אביבית לגמרי.
סימה לדעתי קצת איבדה את זה ומירב אני כזה חצי קלאץ איתה כי היא כל הזמן משתנה ליד אנשים שונים
סימה לדעתי קצת איבדה את זה ומירב אני כזה חצי קלאץ איתה כי היא כל הזמן משתנה ליד אנשים שונים
אני בצד של סימה לנצח
אביבית זו** וחולת נפש
סימה מלכה מדהימה
ומירב חמודה ממש
אביבית זו** וחולת נפש
סימה מלכה מדהימה
ומירב חמודה ממש
סימה צורחת כמו משוגעת נמאס כבר
אני בעד אביבית...
אני בעד אביבית...
בעד אביבית. פשוט מלכה!!