לפני שאחותי התגייסה היא הביאה לי טבעת של פנדורה שהיא שלה אבל היא נתנה לי .. היא אמרה לי שאני לא אאבד לה אותה ואיבדתי אני אין לי כסף כי אני בת 14 יש לי רק100 שקל וזה אפילו לא חצי מהמחיר זה אפילו לא קרוב הטבעת עולה הרבה יותר יקרה , ולא באלי לבקש מההורים שלי כי אני רוצה שהם יראו שאני יכולה להתמודד לבד עם הדברים ושנמאס לי. בבקשה תעזרו לי אין לי איפה לעבוד אני רק בת 14 ואחותי אמרה לי לשמור עליה ושאני לאאבד אותה בבקשה תעזרו לי אני גרה באיזור המרכז איפה אני יכולה למצוא עבודה ? חיפשתי בתחילת החופש כי רציתי לעבוד ואין לא מצאתי מה לעשות?