6 תשובות
אל תעשי את זה.
לא.
לא.
לא
לאא
למה לא אם את מרגישה אליו משהוא תשלחי או אם את רוצה להיות ידידים
שלחי בפרטי אני אולי יכול לעזור כי עשיתי את זה כבר..
(לא רוצה לדבר על זה כאן.. גם לא מאנונימי לול)
(לא רוצה לדבר על זה כאן.. גם לא מאנונימי לול)
באותו הנושא: