3 תשובות
שואל השאלה:
היא זאת שעושה לי את הטיפול ואני אמורה לפנות אליה כל בוקר
אנונימית
לא הבנתי מה זה קשור אבל שאת עוברת טיפולים, לבין מי שמעצבנת אותך?
אה הבנתי, חשבתי מי שבסטיקר, תדברי עם אמא שלך או שתגידי לה מה הקטע ? אני צריכה שאת תעזרי לי, עם אפשר להחליף אותך אז אין לי בעיה, כל עוד את לא עושה את העבודה שלך ועוזרת לי מהלב